Nagrody na Facebook – nowość w grupach

Pewnie część z Was zauważyła, że w grupach pojawiły się nowe metody interakcji. Nagrody, bo o nich mowa – to próba docenienia aktywnych i merytorycznych użytkowników społeczności w rozwijającym się formacie jakim są grupy. Wśród możliwych opcji znajdziemy ikonki:

żarówki (odkrywcza),

statku kosmicznego z serduszkiem (podnosząca na duchu),

mózgu (użyteczna),

królika w kapeluszu (zabawna),

tarczy (trafna)

oraz portalu w chmurce (pozytywne wibracje).

typy nagród na facebook

Jak używać nagród na Facebook?

Aby ich użyć wystarczy kliknąć w słowo nagroda, które znajduje się obok ‘lubię to’ oraz ‘odpowiedz’ pod danym komentarzem.

Chcąc wprowadzić ekskluzywność dla nowego rozwiązania, eksperci z doliny krzemowej zdecydowali się na wprowadzenie limitów. Co tydzień liczba możliwych nagród do rozdania się odnawia ale niewykorzystane nagrody nie sumują się z kolejnym czasem. Co ciekawe, różne grupy mają różne liczby możliwych nagród a ich liczba nie zależy od administratorów.

Nagrody – beta test

Więcej zatem nie wiemy, niż wiemy – bo póki co, nowy feature jest beta testem i został dodany tylko do niektórych grup ale nie ulega wątpliwości fakt, że Metaverse będzie chciał uatrakcyjnić użytkownikom przebywanie w grupach aby umocnić swoją pozycję w społecznościach ‘post – forowych’.

Co przyniesie nam 2022 rok w ich rozwoju? Jesteśmy bardzo ciekawi, więc jeśli macie jakieś przeczucia (lub przecieki 🙂 ) – dajcie nam znać!